woensdag 19 februari 2014

Belgisch kampioenschap! Wij supporteren voor Auke Van de Voorde!


Belgisch kampioenschap sportaerobics met Auke Van de Voorde

Hallo mama’s, papa’s, vriendjes, vriendinnetjes, juffen en meesters,

Ik ben me al een aantal maanden aan het voorbereiden op het Belgisch kampioenschap van sportaerobics.  Jullie zagen waarschijnlijk al het filmpje op de olifantenblog van mijn deelname aan het WK.  Ik ben de 10e beste van de hele wereld in mijn categorie…ik hoop dus op een podiumplaats tijdens het Belgisch kampioenschap.
Daarom zou ik jullie willen uitnodigen om te komen supporteren. 
De voorronde is op zaterdag 22 februari.  Ik zou vooral supporters kunnen gebruiken rond 19.00u.  Als ik het goed gedaan heb op zaterdag,  mag ik zondag 23 februari rond 14u meedoen aan de finale!  Ook op deze dag zijn jullie van harte welkom!

Het adres:
GUSB
Watersportlaan 3
9000 Gent
Kinderen onder 12 jaar kunnen gratis binnen.

Hopelijk tot dan!

groetjes 
Auke Van de Voorde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.