donderdag 24 oktober 2013

Mijn verslagje over het WK.

Hallo iedereen, Ik ben Auke. Ik vertelde jullie in mijn vorig berichtje dat ik naar het wereldkampioenschap mocht gaan. Vorige week zat ik niet aan zee maar wel in Belgrado. Maandag ben ik aangekomen en dan was het testen of het podium goed was. Dinsdag heb ik mogen optreden. Bij de pauze zagen we de resultaten en ik stond op de 10de plaats van de 24!Ik was dus door naar de halve finale. Woensdag heb ik ook mogen optreden. Ik stond terug op de 10de plaats, maar dan was ik wel net niet door naar de finale. Ik vond het wel heel leuk. Ik kon niet mee op zeeklassen, dat vond ik wel jammer. Ik heb wel de foto's kunnen zien, dan was ik toch een beetje mee op zeeklassen. groetjes Auke

1 opmerking:

  1. Wij vinden de 10 de plaats zeker een knap resultaat dus PROFICIAT Auke!!!!!
    Véronique en Nicolas.

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.