vrijdag 13 september 2013

Auke mag naar het WK in Servië !

Hallo, ik ben Auke. 
Gisteren mochten we in de klas over onze sport vertellen.
Ik heb verteld over sports aerobics.  Ik doe deze sport al van mijn 8 jaar.
Ik heb deze week supergoed nieuws gekregen!
Ik mag naar het wereldkampioenschap in Servië!
 Ik heb het filmpje van mijn vorig optreden in Zwitserland meegebracht naar de klas.
Ze vonden me super-mega-goed! :-)

De klas gaat duimen voor mij.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn prestatie!

3 opmerkingen:

  1. karin piessens (mama van ex jonatanners)13 september 2013 om 03:52

    Auke, we wensen je heel veel geluk, zoals je ziet succes zit niet altijd in de letters en de cijfers, maar binnen in jezelf !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai dat is knap, wij duimen alvast mee, Nicolas en mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ga je je filmpje ook op de blog zetten auke?

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.