dinsdag 14 oktober 2008

dinsdag 14 oktober





Hallo, ik ben Loïc Windels. Ik ben de tweede verslaggever van de klas van juf Lies en mag dus een beetje langer opblijven vandaag... :-)
Jesse en Anton kunnen al goed met de traktor rijden. Zij doen dit ook in hun vrije tijd.
Op de tweede foto stel ik jullie Sneeuwwitje voor. Dit is een heel lief kalfje ! Ik geef haar elke dag een dikke knuffel !
Vandaag was het heel mooi weer, soms een beetje bewolkt...we konden dus buiten eten. Op het menu stond rijst met kalkoenschijfjes en perzik. Mmmmmm...
Wij zijn echte zangtalenten en dat willen we aan de kalfjes laten horen. Ze loeiden lustig mee.
Samen met Marjan hebben we de paarden verzorgd. Zij leerde ons eerst heel veel over de paarden. We hebben allemaal op een paard gereden.
Ik word nu een beetje moe. Ik kruip mijn lekker bedje in.
DAAAAAAAG !
Loïc Windels

4 opmerkingen:

  1. hALLO ALLEMAAL HIER MAMA EN PAPI VAN MARIE-CLAIRE.
    HET ZIET ER LEUK UIT DAAR,GEEN KONIJNTJE MEEBRENGEN HE SCHAT!
    NOG HEEL VEEL PLEZIER EN EVENVEEL MOOI WEER OP BOERDERIJKLASSEN
    XXXX....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Loïc! Een mooi verslag. Het is leuk om zo te vernemen wat jullie allemaal doen. Nog veel plezier voor de komende dagen!

    Meester Marc

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo aan iederen op de boerderij, maak er een toffe onvergetelijke week van en een dikke proficat voor onze Loic de verslaggever ! Mooie foto met sneeuwwitje. Warme groetjes van je mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieve boertjes en boerinnetjes van de olifantenklas. Het ziet er daar ongelofelijk gezellig uit ! Jammer dat ik zelf ontzettend allergisch ben aan al die lieve beestjes, want anders kwam ik wel even naar West-Vlaanderen gereden. Grapje. Geniet maar van de diertjes en lieve groetjes aan mijne Simon.

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.