maandag 13 oktober 2008

maandag 13 oktober : deel 2






Hallo,
Hier het vervolg van mijn reportage.
foto 1: De konijntjes worden enorm vertroeteld.
foto 2: Boer Willy, juf Martine en juf Daniƫlle keken naar de spelende kinderen en zagen dat het goed was...
foto 3: Iedereen werkt mee aan het grote zandkasteel voor de konijnen.
foto 4: Ik dacht dat mijn laarzen hoger waren,... met natte voeten en natte billen keek ik dan maar naar de andere kinderen. Zij kwamen enthousiast hun diertjes tonen aan mij. Ik zag kleine visjes, ruggezwemmertjes, watertorren en een echte bloedzuiger! Wij hebben de diertjes daarna terug in de poel gezet.
foto 5: Bij de koeien had ik meer geluk, ik melkte met veel succes een koe...het voelde zeer ruw aan !
Dit was mijn bijdrage voor vandaag. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.
Jullie mogen gerust een reactie toevoegen.
heel veel lieve groetjes van Maurane.

1 opmerking:

  1. Proficiat Maurane met je leuke verslag. Zo te zien is de eerste dag al een hele beleving geweest!
    Ik volg jullie belevenissen hier op de voet. Nog veel plezier en tot vrijdag!
    meester Marc

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.